501 108 626  lub  22 699 81 47

Szukasz skutecznej terapii w leczeniu bólu zatok? Słyszałeś/-aś o terapii Indibą?

Utrudnione oddychanie przez nos, częste bóle głowy i twarzy w okolicach czoła, oczu, czy nasady nosa, nasilające się przy pochylaniu? Dodatkowo obecna wydzielina z nosa, niedrożność nosa a nawet obrzęk tkanek miękkich, powodujący zaburzenia węchu? Brzmi znajomo??? To charakterystyczne objawy towarzyszące zapaleniu zatok przynosowych.

Zatoki przynosowe to powietrzne jamy zlokalizowane wewnątrz kości czaszki.  W ludzkim ciele  wyróżniamy 4 pary zatok: czołowe, szczękowe, sitowe i klinowe. Każda taka jama jest połączona z jamą nosową, dzięki czemu produkowana przez nie wydzielina zostaje usunięta na zewnątrz, a powietrze dostaje się do środka, umożliwiając wentylację zatok.

Przyczynami tego schorzenia są często: infekcje górnych dróg oddechowych, nieprawidłowo przeleczony alergiczny nieżyt nosa, czynniki fizyczne (np. zanieczyszczone powietrze czy dym papierosowy) oraz infekcje zębów pochodzenia korzeniowego.

Skuteczną metodą terapii w leczeniu zapaleń zatok przynosowych, którą wykorzystujemy w naszym gabinecie są zabiegi z użyciem technologii Indiba Active Therapy. Jak to działa????

Indiba Active Therapy  to innowacyjna technologia, która działa na poziomie komórkowym, dzięki czemu możemy poddawać leczeniu każdą pojedynczą komórkę naszego ciała!!!

Terapeuta przeprowadzający zabieg za pomocą elektrod doprowadza do tkanek i komórek prąd o charakterze termicznym i nietermicznym. Pierwsze efekty leczenia pacjent może odczuwać już po pierwszych zabiegach.

Indiba Active Therapy rozrzedza wydzielinę i udrażnia zatoki, działa przeciwbólowo i przeciwzapalnie. Dodatkowo stymuluje kolagen i pobudza komórki do detoksykacji oraz pełnego oczyszczenia zatok.