501 108 626  lub  22 699 81 47

Indiba Activ

Działanie urządzenia Indiba Active wpływa na skrócenie rehabilitacji oraz całego procesu leczenia. Przyspiesza naturalne procesy naprawcze tkanek, działa przeciwbólowo i przeciwzapalnie. Poprawia ukrwienie, dotlenia i zwiększa przepływ krwi w miejscu oddziaływania. Największa korzyść dla pacjenta to szybkie rezultaty, widoczne nawet po pierwszym zabiegu.

Terapia Indiba Active ma bardzo szerokie zastosowanie, przy minimum przeciwwskazań.

Urządzenie nie ogranicza terapeuty w stosowaniu innych technik, a wręcz jest uzupełnieniem terapii manualnej, poszerzając wachlarz metod terapeutycznych.

• bóle kręgosłupa
  • dysfunkcje powięzi
  • blizny i zrosty pooperacyjne
  • nerwobóle (neuralgie)
  • obrzęki, stłuczenia
  • skręcenia, pęknięcia i złamania
  • naderwania mięśni
  • wszelkie stany zapalne (w tym zapalenie kaletki, torebki stawowej, zapalenie kości i stawów)
  • dna moczanowa (Artretyzm)

Przeciwwskazania:

• rozrusznik serca
  • ciąża
  • zakrzepowe zapalenie krwi

Podczas konsultacji, fizjoterapeuta dobiera odpowiednią terapię w zależności od stanu pacjenta oraz natężenia dolegliwości. W wielu przypadkach warto połączyć działanie urządzenia INDIBA z terapią manualną. Zapewni to maksymalne zwiększenie efektywności prowadzonej terapii.

Pacjent po zabiegu nie powinien zauważyć efektów ubocznych.